Synen jag möttes av i morse.

La ju aldrig in nån bild på plutten igår så då bjuder jag på en nu istället!
Den här synen möttes jag av i morse när jag vaknade =)



Tror knappast att en dag kan börja bättre!


Har inte blivit så mycket gjort idag som jag hade tänkt, tyvärr! Men vi har allihopa varit lite trötta från promenaden igår, tom India har mest varit inne och sovit =)
Men nu tänkte jag ta och klä på oss och gå ut en liten sväng.. vi kanske bara håller oss på gården, bara vi får lite frisk luft iaf.

Plutten har förresten sovit mycket lugnare i natt, vet inte om det beror på att han sov med oss eller? Hmm.. så himla svårt att veta. Men ska prova lägga honom i hans säng i kväll och se om han blir lika orolig igen eller om det går bra.
Är så hemskt när han skriker sådär uppgivet. Han somnar oftast ganska lugnt men så sover han bara ett tag och sen börjar han tok skrika, han vaknar inte riktigt utan det är mest i sömnen han skriker och han låter så uppgiven och rädd! När jag kommer in till honom och lägger handen på honom så lugnar han sig ganska fort och fortsätter sova igen och så gör han sådär nån timme men han skriker mindre och mindre för varje gång under kvällen. Kanske är nån form av separations ångest??

Nåväl.. nu ska vi bege oss ut i fin vädret!


Kommentarer
Postat av: Miii

det är så mysigt att vakna upp med sin älskade son :) och särskilt när de LER :)

2011-03-01 @ 20:22:35
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Kicki

Halloj! Kan det vara så att i eran säng är det trångt och mysigt och i sin egen stort och kallt? Jag la ett extra täcke i barnens säng så att det blev trångare och mysigare - då sov dom bättre! =)

Kram

2011-03-01 @ 21:21:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0