Slö söndag

Idag har jag inte gjort många knop, jag och Emil var och hälsade på Jenny och satt och surrade massa bebis och förlossning =) Hon har nämligen beräknat datum och ca en vecka!! Sååå himla spännande =) Kan inte förstå att det är drygt 6 månader sen jag var höggravid och gick och väntade på att det skulle sätta igång.

Nu blir det snart middag.. spagetti och köttfärssås. Sen blir det mera slöa och solsidan och wallander. Har köpt Ben and Jerrys strawberry cheesecake som jag ska smaska i mig också =)

Och tidigt imorgon ska vi till Sunderby sjukhus med lillmannen och ta mer prover. Fast han har ju varit lite piggare igår och idag är det väl lite sådär, inte just nå feber men lite hängig och grinig. Iof så har han sovit väldigt lite under dagen idag så det är säkert därför han är grinig också. Men vi får väl se vad proverna säger imorgon. Hoppas iaf att allt är bra! Sen har vi egentligen bvc tid och läkar kontroll på efermiddagen också men vi får se om han orkar med det eller om vi får avboka det.

Men nu ska jag göra middag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Strawberry cheesecake är bäst!:D

2011-03-07 @ 17:56:51
Postat av: Johanna B

Strawberry cheesecake är bäst!:D

2011-03-07 @ 17:57:13

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0