Shopping!

Shopping utan att ens lämna huset eller använda internet! Inte illa va??! =) Det är min super snälla mamma som har varit och hämtat kavajen till mig =) Tuusen tack mamma! =)

Hade ju tänkt försöka ta mig till en liten fest imorgon så då måste jag ju ha nånting att ha på mig. Känner mig hyfsat frisk nu så jag tror nog att det ska gå! Skulle vara himla kul iaf.
Sambon åker upp till Överkalix imorgon på förmiddagen så jag och lillmannen blir ensamma i helgen så då är det ju extra kul att träffa vännerna. Fast det känns fortfarande trist att vi inte kan följa med dit upp.. men men.

Min nya fina kavaj!




Kommentarer
Postat av: Tess

WIIIHIHIHI!!!!!

2011-03-18 @ 18:57:51
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Lina

Va fin den var! och snällt av din mamma :) min karl är också i överkalix i helgen, fast han jobbar ;)

2011-03-18 @ 19:25:49

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0