Rise and shine

Eller så inte.. fasen va svårt det är att vakna ordentligt idag! Beror kanske på vädret.. hur kul är det med regn liksom. Hade en tanke på att städa idag men hittills har jag inte gjort ett skit.. helt orkeslös idag.

Men jag har iaf fixat lite grejer ändå så helt oduglig har jag iaf inte varit =)

Å lillmannen var så duktig och somnade själv i sin säng nu när det var vila dags! La ner honom och så gick jag ut ur rummet och han låg och små surrade lite ett tag och sen somnade han. Så duktig är han min lilla kille =)

Känner att det kliar i kroppen efter att ta tag i nånting och uträtta nånting!! GAAHH!! Jag vill så mycket men idag finns det ingen energi till att göra nånting. Men att slöa på soffan ett tag kanske ändrar på det.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0