Ommöblering

Jepp.. har möblerat om lite i sovrummet nu på förmiddagen. Har tagit bort grind sidan på lillmannens säng och ställt den mot våran säng, så förhoppningsvis så vill han sova i sin säng nu. Blir ju nästan som att han sover med oss för han kommer ju så nära och det är ingen grind mellan oss heller. Börjar vara så himla trångt att ha honom i samma säng somoss för han sover med armar och ben rakt ut som en liten stjärna =)

Jag var med om en traumatisk upplevelse tidigt i morse också.. fy fan! Jag hade varit upp och värmt en flaska till lillmannen och när jag lägger mig i söngen och ska dra täcket över mig så kryper det en spindel på täcket!!! Fyyy faaan va hemskt det var! Skuttade upp igen och sa åt sambon att ta bort den. Sen tog det ett bra tag innan jag vågade lägga mig igen och sambon var tvungen att vända täcket och alla kuddar flera gånger och leta spindlar. Tur att jag har han som kan rädda mig =)
Jag är verkligen livrädd för spindlar!

Nu laddar vi för babysim och hoppas på att lillmannen sover ett bra tag nu så han orkar med det.


Ha en bra söndag!




Kommentarer
Postat av: Lina

läskigt med spindeln, i det här huset är det jag eller katterna som tar bort spindlar, björn är jätterädd ;)

2011-03-13 @ 16:16:25

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0