Oförändrat

Lillmannen är fortfarande hängig. Usch va hemskt det här är!! Skulle gladerligen byta med honom. Han äter knappt nånting och dricker inte så bra som jag skulle vilja heller.

Läkaren vi träffade på akuten igår ringde upp för en stund sen med provsvaren iaf och helhetsbilden tyder på en virus infektion men dom vita blodkropparna och trombocyterna var lägre än förväntat så han vill göra en uppföljning. Så på måndag ska vi dit igen och ta nya blodprover. Min stackars lilla älskling!

Men med tanke på att han har varit små risig till och från i nån vecka, så verkar det ju rimligt att det är ett virus som spökar. Jag hoppas verkligen att han blir av med skiten så fort som möjligt bara. Men det känns iaf himla bra att läkarna kollar upp honom ordentligt.

Men usch va det skär i mamma hjärtat att se honom såhär. Vill ha tillbaka min pigga och glada bebis!! Även fast det förmodligen bara är nån simpel virus infektion så är jag ju så orolig för honom.




Bli frisk nu min älskling!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det snart blir bättre!

Kika gärna in på min blogg!

Jätte gulliga :)

2011-03-04 @ 13:37:39
URL: http://amandagibrans.blogg.se/
Postat av: magda

Hoppas han blir bra snart. Säg till om de är nå jag kan göra för dig. Du vet att jag ställer upp. kram

2011-03-04 @ 18:16:07
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Håller tummarna!

2011-03-04 @ 21:21:52

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0