Min fina pappa =)

Och såklart min fina mamma! Mamma pch min syster var ju här tidigare idag och mamma hjälpte mig att städa i köket och nu kom min pappa precis förbi med massa bebis mat och bebis saft till lillmannen =)

Sköterskan på Sunderby sjukhus tyckte ju att jag skulle ge honom bebis saft, för det är ju godare än vatten och då dricker han ju mer! Han tycker inte att bara vatten är så jätte spännande så..
Och nu när han har feber så är det ju bättre att han dricker gott och mycket än inte gott och lite =) Men i vanliga fall får han bara vatten. Nu spär jag ut bebis saften också.. hälften hälften med saft och vatten så det inte blir föör gott =) Men det ska ju vara rätt nyttig också så, innehåller inget socker eller tillsatta grejer utan bara frukt juice. Good stuff alltså!

Fasen så noga man är med var lillmannen får i sig, att det ska vara nyttigt och näringsrik och inte innehålla socker och allt sånt men samtidigt så stoppar jag i mig själv vad skit som helst.. haha =)
Men min son är ju mitt allt så =)


En full påse med massa gotta till lillmannen =)

 


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det finns så himla bra barnmat!=) synd att man inte är lika duktig på att välja till sig själv=)

2011-03-02 @ 23:32:13
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0