Mera scrapbooking!

Här kommer lite mera scrapbooking bilder. Den här gången är det kortet jag gjorde förra veckan, det var till sambons bror och hans tjej som fick barn nyss.

Såhär blev det. (På biderna har jag inte lagt in texten i kortet än)





Idag har det varit full rulle hela dagen. Först var jag på vårdcentralen och tog ett rutin cellprov (usch!) och efter det mötte jag och lillmannen upp 2 andra mammor och bebisar på Opalen och satt och fikade och surrade på ett bra tag. Sen gick vi på Kapahl och jag fyndade lite till plutten. Han hade rätt ont om kläder i stl 74 och han har vuxit ur flera bodys i stl 68. 74 är lite stort på honom än men hellre det än att det är för litet =) Finns ju så galet mycket fint men det blev bara en svart/vit randig body, en svart body och en vit linne body. Sen blev det en turkos/vit randig body också.. super fin! Och en dregglis med stjärnor på.. hihi.


Sen när vi kom hem så tog jag och sambon tag i lite städning innan det var dags att göra middag. Hade tänkt städa färdigt nu men det orkar jag fasen inte! Får bli morgondagens problem.

Nu blir det bara slappa i soffan innan det är sängdags.. lillmannen har redan gått och lagt sig och förhoppningvis sover han för natten nu! Siktar iaf på en tidig kväll i kväll.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jätte fint och mysigt kort! :)

2011-03-24 @ 20:42:01
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0