Hoppas på en lugn kväll..

...Och en pigg och frisk morgondag!!

Är ju egentligen tänkt att jag och lillmannen ska till öppnis imorgon, men törs vi gå dit?? Jag känner mig ju inte alls sjuk och lillmannen är pigg och glad igen.
Ni som har barn.. törs man vistas bland andra barn när ena förälderna är sjuk? Han blev ju sjuk i söndags så han har ju alltså varit sjuk några dagar och då har väl den största smittorisken passerat, eller? Och han följer ju självklart inte med dit.
Tycker det är så himla svårt med sånt här, hur tusan ska man veta??!


Idag har vi iaf (äntligen!) köpt en örontermometer! Så nu kan vi snabbt och lätt se hur mycket feber som härjar i våra kroppar när vi är sjuka.

Nu blir det bara mys i soffan och förhoppningsvis en tidig kväll!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Klart ni kan fara på öppna förskolan trots att M är sjuk! Annars skulle ni ju få stänga er inne alltid, känns som om det alltid är någon som är sjuk.

2011-03-09 @ 20:57:34
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Lina

Jag tycker du kan fara, så länge det inte är magsjuka magnus har så tycker jag det är okey. Förkylningsvirus finns ju överallt!

2011-03-09 @ 21:36:52

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0