Helgen!

Så har den här helgen passerat också. Vi har ändå hunnit med lite grann.. därav dålig uppdatering!


* Fredagen var vi bara hemma och myste och så såg vi filmen Knowing, som var riktigt bra!

* Lördagen var ju jag och lillmannen ensamna och jag kände mig helt frisk så vi tog oss en skön promenad med voffsan. Sen myste och busade vi i soffan alla 3 ett tag innan lillmannen somnade och jag började göra mig klar för kvällen. Kvällen spenderade vi först hos mamma och pappa där jag fick middag och sen lämnade jag lillmannen hos dom och for på lite partaj! Jag var dock nykter men det var roligt ändå men nog hade det varit gott med en cider eller två =) När jag for och skulle hämta lillmannen vid 23 tiden så hade han somnat så gott på sin mormor och morfars säng så han fick stanna kvar där medans jag åkte hem och sov utan plutten för första gången, läskigt värre kan jag lova!! =) Men det hade gått såå bra, så det känns riktigt bra. Men jag vaknade som ändå flera gånger under natten.. på nästan samma tider som plutten brukar vakna till =) Kroppen är inkörd på hans mönster.. hihi.

* Söndagen började med att jag steg upp och klädde på mig sen begav jag mig direkt till mamma och pappa och hämtade upp plutten. Sen var vi där en stund innan vi for och hälsade på Sara och Niklas och spanade in hur deras kaos till hus såg ut =) Dom håller på att renovera och bygga om lite och det kommer bli sååå himla fint när det är klart! Sen var vi en snabbis på ica och handlade några burkar (och choklad!!) och surrade med några jobbar kompisar. När vi kom hem gick jag en promenad i solen så lillmannen fick sova i vagnen så han skulle vara utvilad innan babysimmet. Och så har vi då till sist varit på babysim =) Idag tyckte han att det var riktigt kul! Han plaskade som aldrig förr och log och skrattade hela tiden.. riktigt kul! Synd bara att hans pappa inte var med.

Nu har jag nyss tryckt i  mig ett skrovmål från max också =) Så nu blir det mysa med bebis och voffan och äta choklad.

Här kommer lite bilder tillslut!


Såhär såg jag ut i lördags. (fast jag hade ju såklart ett huvud också, men där var jag ofixad så jag ville inte visa det.. haha)



Dessa underbaringar prydde mina fötter.




Haha.. Förlåt Tessi men du var så jävla söt när du satt på golvet och sorterade skor!!



Ja det var min helg det. Hoppas ni har haft en härlig helg!




Kommentarer
Postat av: Tess

Ordning är A och O!;)

2011-03-20 @ 19:16:37
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, så snygga skor, vars är dom ifrån?

2011-03-20 @ 19:22:32
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0