Härliga lördag!

Vilken härlig dag vi har haft idag! Familje mys hela dagen. Först myste vi på hela morgonen sen for vi in en snabbis på stan, eller rättare sagt en snabbis på scraptime och dollarstore. När vi kom hem så åt vi lite och så scrapade jag lite. Sen kom mamma och min syster hit och provade lite kläder som jag hade rensat ut ur min garderob! Under tiden som dom gick igenom allt så gjorde jag pinnbröd och så klädde vi på oss och gick ut på gården och eldade och myste på. Sen kom pappa och joinade oss.. men dom stannade inte så länge men jag och älsklingen, lillmannen och voffsan satt ute ett bra tag tilll efter att dom for. Riktigt mysigt =)

Är såå himla trött nu.. fattar inte att man blir så trött av lite frisk luft! Nu blir det iaf att göra lite mat, sen skulle jag behöva duscha bort lite rök lukt! Sen ska vi ev åka och hälsa på en liten bebis =) Sen blir det såklart massa mys hela kvällen lång här hemma med pajen som vi var för trötta för att äta igår =)



Familje mys!

Hoppas ni har haft/har en lika bra lördag som jag!

 

 


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0