Härlig dag

Har haft en riktigt bra dag idag! Har inte gjort speciellt mycket men det har varit riktigt skönt. Har plockat lite här hemma och kört en disk och tvättmaskin. Sen hörde Lina av sig och så gick vi ut på en promenad.. riktigt skönt!
Och nu har jag ätit och planerar att bara slöa i soffan resten av kvällen. Är riktigt trött i huvudet också.. lillmannen övar på riktigt jobbiga och hemska ljud så det skär i hela skallen.. haha. Har köpte en fruktpuré som han har fått prova som mellanmål när han verkar vara sugen på annat än bara ersättning och han älskar den verkligen.. toppen bra!

 

Har ju glömt att säga att jag har råkat göra en liten beställning på 2st klänningar och en kofta.. hihi. Men jag har ju knappt nå kläder jag kan ha nu så jag måste verkligen ha lite nytt! Så jag hoppas att det paketet dyker upp snart =) Visar vad jag shoppat när det har kommit.

 

Annars blir det bara soffan resten av kvällen. Kanske tänder några ljus och bara myser.. känns som det är en rikigt bra idé. Sen blir det glass och så klart "en unge i minuten" också!

 

Ha en bra kväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men Mia de är du värd. Vad skoj att se vad du köpt :) Vi hade en riktigt mysig date. Fler såna villa jag ha :D

2011-03-28 @ 22:23:43
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0