Emil, 7 månader!

Idag fyller min älskade lilla plutt 7 månader!! Jag vet att jag säger det jämt.. men fan va tiden går fort. Är det verkligen 7 månader sen jag vaknade av ett splash mitt i natten? 7 månader sen jag fick träffa min son för första gången? Känns ju himla roligt att se hur fort han utvecklas och lär sig nya saker, men samtidigt tycker jag att det känns rätt vemodigt när man tänker tillbaka på spädis tiden. Att den aldrig mera kommer komma tillbaka. Vi hade iaf en sjukt mysig och fin spädis tid =) När han var 2 veckor var vi ju med husvagnen på en mini semester och det var helt underbart!

Och nu har vi massa roligt och spännande att se fram emot! =) Ska bli kul när man kan åka typ till Leos lekland och såna saker med honom tex. Och få se om han nånsin tänker krypa eller om han vill lära sig gå direkt.. haha. Han hatar ju fortfarande att vara på mage =)




Här är han 2 veckor.




7 veckor gammal..




ca 3,5 månad..




5 månader...




5,5 månader...



6 månader..




Och så idag.. 7 månader gammal!

Jag har ingen aktuell vikt eller längd på honom just nu tyvärr. Nästa gång vi ska till bvc är inte förens 3:e maj. Men jag gissar på att han väger runt 8,5kg och är runt 68cm lång =) Borde stämma ganska bra.



Grattis min lilla älskling! =)


 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Grattis grabben!

2011-03-31 @ 13:32:02
Postat av: Lina

ja du ser tiden går :) grattis emil på 7månadersdagen :)

2011-03-31 @ 14:05:37
Postat av: Elina

Grattis till Emil. :)

2011-03-31 @ 15:32:19
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Miii

Grattis Emil :) stora killen juh! :) kraaam

2011-03-31 @ 18:55:27
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0