Dags att börja göra sig i ordning kanske?

Hujja vilken slö dag det här har varit! Var på en liten promenad tidigare med plutten och voffan sen har jag duschat. Utöver det har jag inte gjort ett skit.. eller jo.. jag har målat naglarna.. haha!

Nu busar jag lite med plutten.. han ligger på golvet och jag kittlar honom på ryggen.. suuuuper roligt =)

Snart måste jag dock börja göra mig och plutten redo för kvällen. Mamma och pappa ska ha plutten medans jag umgås med brudarna ikväll. Och så ska vi äta middag hos mamma och pappa innan också. Dock blir det ingen alkohol för mig ikväll.. känns lite väl riskabelt att dricka när jag just blivit frisk och börjat kunna äta igen =) Kan bli lite väl spännande.. haha!


Får se om jag slänger upp nån outfit bild innan jag far.. får se hur nöjd jag blir!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0