Crap

Fasen också vilken sugig dag det här blev då! Ingenting har gått som jag vill så jag är på lagomt bra humör nu. Crap. Strul strul och strul. Och inget paket har jag fått på posten heller.. morr.

En bra sak har hänt iaf och det är att jag ska få vara med i natusans baby bath och baby oil kampanj på buzzador! Så jag ska få ett paket därifrån med lite grejer och testa och se om det är nåt jag gillar. Det ska bli kul. Och helt perfekt timing eftersom att vi snart har slut baby olja =)
Återkommer om det när kampanjen är igång.

Nu ska jag packa ihop scrap grejerna och göra mig klar för att åka på kursen. Känner mig inte ens motiverad för det men det ska då bli skönt att komma ut lite.

Jepp.. det här blev ett gnäll inlägg.

Kommentarer
Postat av: emma

Va skönt att d inte bara är jag som skriver gnäll inlägg ;) kram!

2011-03-31 @ 07:01:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0