Utlovade bilder!

Finally!! Nu kommer bilderna jag har lovat er för flera dagar sen.



Första sidan i Emil´s album..


2:a sidan..


Den här gjorde jag ikväll.. den ska dock inte in i Emil´s album.
(Det står "Ever Thine, Ever Mine, Ever Ours")

Och så 2 bilder från när vi var i pagla idag:




India tyckte det var en bra idé att sätta sig mitt i backen för att ta bort snöklimpar mellan tårna =)
(tur att det var folktomt då)


Men nu ska jag hoppa i säng och så håller vi tummarna för en bra natt med mycket sömn!


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Memme

Vilka fina scrapisar! Sånt gör jag också! Det är sååå himla härligt att på något sätt försvinna in i någon annan värld. Nästan är det som terapi! Haha.

Ska nog också lägga ut lite bilder på vad jag gjort för något på min blogg. Kunde kanske vara roligt för andra att se :)

Fin blogg och förlåt att jag förväxlat dig med någon annan! Haha. Pinsamt!

2011-01-23 @ 15:09:32
URL: http://minendometrios.blogspot.com/
Postat av: Miii

vad fina scrappingar :) va roligt! åh jag blir helt sugen jag med, jag måste också göra de nån dag! så fint det blir juh :) KRAM

2011-01-23 @ 16:43:15
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0