Underbart väder!

Strålande sol och inte alltför kallt.. underbart! Idag tänkte vi därför bege oss till pagla och grilla lite!

Natten däremot har varit hemsk. Vi försöker få till en bra kväll och nattnings rutin för lillmannen men det är fasen inte lätt. När han vaknar till och gnäller så är det bara flaskan som gäller och så kan det ju kanske inte riktigt vara. Sen misstänker vi att det kanske är tänder på gång också. Så det är lite tufft nu.

Men nu ska jag dra på mig mitt happy face och göra klart för att åka!

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

å trist att ni har det jobbigt på nätterna :( men rutiner brukar vara bra för sömnen, mina barn har iallfall mått bra av att sova samma tid varje dag ungefär.



hoppas ni hade en härlig dag i pagla, vädret var ju ljuvligt :)

2011-01-22 @ 15:29:27
Postat av: Kicki

Håller m Lina.. Mina barn har oxå mått jäättebra av rutiner.. Inte sagt då att man ska sluta vara spontan men i alla fall läggning på kvällen och ungefärliga mat och sovtider... Testa! Kanske blir mindre knorr! Kram

2011-01-22 @ 21:18:01

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0