Soffläge

Var ju tänkt att jag och lillmannen skulle åka till Magda och fika födelsedags fika med reten av brudarna men jag är så stört trött så jag orkar fasen inte. Grymt tråkigt.. hade sett fram emot det men men.. det kommer fler gånger!
Lillmannen har varit tjorvig idag och så har han ju som vanligt sovit himla dåligt i natt, och inte alls mycket under dagen. Bara några korta stunder.

Imorgon måste jag iaf ta mig in till stan och köpa en kalender och gå på bibblan och kolla om dom har "sova hela natten" boken! =) God damn va skönt det skulle vara om han gick tillbaka till att sova braaa igen! Min kropp skriker efter ordentlig sömn! =)

Hoppas ni får en kul och mysig kväll iaf brudar! Önskar att jag orkade vara med! =)


Det var iaf super trevligt på mamma-bebis träffen idag! Efter massa surr och massa massa go fika så for vi förbi här hemma hos oss och gick husesyn i vårat renoverings projekt! Och så en snabb kik i vårat plutt hus som vi bor i nu =) Alltid så kul att träffa alla mammor och bebisar och surra förlossningar och bebisar =)

Men nu blir det middag, spagetti och köttfärssås!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0