Snuttis

I natt har jag haft jätte svårt att sova igen! Fattar ingenting, why? Lillmannen har då sovit bättre.. han verkar inte alls ha drömt lika mycket så det är ju skönt.

Idag ska jag ta tag i lite städning här hemma, igår lyckades jag ju äntligen slänga ut julen iaf. Älsklingen är fortfarande sjuk men förhoppningsvis så börjar han bli på bättringsvägen snart.
Nu ligger han och lillmannen i sängen och surrar =) Lillmannen äter lite frukost också.. han är ju ganska morgon trött =)





Han tycker om att sova med sin snutte över ansiktet =) Oftast lyckas han dra den över huvudet själv men ibland får jag hjälpa till lite.

Nu ska jag städa!

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Mysigt mot ansiktet:D

2011-01-06 @ 16:29:07
Postat av: Miii

hihi vad sött att han vill sova med snutten över ansiktet :) vår lilla kille ligger alltid med händerna vid kinderna och sover :) söta dem små liven!! kram gumman.

2011-01-06 @ 18:52:54
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0