Scrap grejer =)

När min älskling kom hem från jobbet hade han med sig en massa paket till mig =) Fick en massa scrapbooking grejer som jag behöver bla en skärmaskin! =) Super bra! Så nu jäklar ska jag använda mina present kort på scraptime och så blir det massa scrapping.
Det är så jäkla kul!! LÄngtar som fasen tills på onsdag då nästa kurs träff äir =) Synd bara att det är svårt att hinna med att göra så mycket hemma när man har en liten bebis som inte tycker att man är så rolig när man sitter och håller på med sånt istället för att busa med honom. Men nu när jag har en skärmaskin så det är lättare så ska jag börja ta mig tid och sitta och dona på här hemma också, typ när han sover och på kvällen när älsklingen är hemma.

Imorgon om det är någorlunda varmt ska vi ta oss en promenad till mamma och hälsa på lite, eller så kanske vi är lata och åker buss men India föredrar nog en promenad =)

Har kollat på lite bilder i kameran så antingen ikväll eller imorgon så kommer det upp ett gäng bilder här.

Nu är det bus med lillmannen som gäller!


Kommentarer
Postat av: magda

fan vad roligt :) vill också scrappa. men jag är för lat just nu ;) hoppas du hittar nå fint att köpa på scraptime :D

2011-01-17 @ 21:44:02
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0