Så skönt att komma ut!

Så härligt det var att komma ut på en promenad och få lite sällskap! =) Efter promenaden gick vi hem till mig och fikade lite och satt och surrade en massa. Grymt välbehövligt att få ventilera lite känslor och tankar!!

Nu är det soffan som gäller ett tag till. Lillmannen ligger och sover i vagnen på bron fortfarande.. han har sovit ca 2,5 timme nu. Himla bra, han behöver sova så han blir frisk från hostan och blir lite gladare.


Hmm.. skulle inte ha skrivit sådär för nu vaknade han! Haha.. typiskt! Nåja drog in vagnen och lättade på täcket så får han ligga kvar där en stund så kanske han somnar om. Han blev då tyst iaf =)

Får se om jag ids baka ikväll eller om jag gör det imorgon.. skulle ju vara skönt att få det bortgjort men vi får se vad jag orkar med. Skulle behöva lite avlastning så jag får sova lite bättre och få slappna av så jag får lite ny energi! Men men.. så är det att vara mamma ibland, bara bita ihop! Tur jag har en underbart söt liten plutt att titta på iaf =)
Ska iaf bli skönt när kalaset är över så jag slipper tänka på och fixa för det. Bara ta dagarna som dom kommer och göra det man känner för och orkar.



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0