Pizza time =)

Hujja va seg jag har varit idag, har inte gjort ett skvatt =) Men nu ska vi snart fara och äta pizza iaf. Och handla lite mat. Måste handla hem grejer så jag kan baka i veckan. Tänkte göra mini semlor, kolaspäckade chokladmuffins, choklad cupcakes och sen blir det väl nåt mer och såklart tårta.

Är sugen på att scrappa lite ikväll också men jag vet inte om jag hinner med det.. har verkligen snöat in på det. Så jäkla roligt! Har ju kursen på onsdag så då får jag ju iaf scrappa.

Imorgon ska jag ju till fina Frida och greja med håret, dom har nån färgkurs och hon behövde en försökskanin så självklart ställer jag upp sen ska hon klippa mig också. Grymt nice! Får visa bilder på hur det blir sen =)

Nåja.. mys vidare!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, så mkt smarrigt du ska baka, tror jag måste fara norrut :p

2011-01-23 @ 17:18:26
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Marre

Fy va jag SAKNAR kebab pizza och oxfile pizza!!!!!!!!!!!!! MUMS!

2011-01-23 @ 20:39:41
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0