Och huvudvärken kom direkt såklart..

Hujja vilken jobbig dag! Vill bara att det ska bli kväll så man får gå och sova (hoppas kan man ju alltid).
Lillmannen har varit riktigt jobbig idag.. nästan bara skrikit. Tills jag fick honom att somna, och då lyckades faktiskt jag sova 2 timmar också.. grymt skönt och välbehövligt! Dock kom ju huvudvärken såfort jag steg upp igen.. får nästan alltid huvudvärk om jag sover på dagen. Men oftast så lyckas jag inte ens somna på dagen.
Lillmannen sover fortfarande och jag hoppas att han sover ett tag till!

Har iaf lyckats köra några tvättmaskiner och nu känner jag att det är dags att stoppa nånting i magen! Skulle behöva plocka undan lite och vika in lite tvätt men det får fasen vänta, som vanligt haha.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0