Nu så!

Nu verkar det som att telefon nätet funkar igen! Wiihoo.. fasen va handikappad man känner sig utan telefonen =) Och idag när vi var i Luleå och älsklingen ville gå till ett ställe och jag till ett annat, herre vilka bekymmer vi hade när vi skulle komma på hur vi skulle hitta och få tag på varann igen.. hur fasen gjorde man innan mobil telefonen?? Haha! Vi kom iaf fram till att han skulle vänta på claes olssons till jag kom dit =)

Ikväll har vi haft en super busig bebis, samma som igår kväll. Så oerhört skönt att han är så go och glad igen! Hoppas han får fortsätta med det ett bra tag nu. Det vi måste försöka få till nu är natt sömnen! Har bllivit tipsad om "sova hela natten"-boken så den ska jag ta och kolla upp! Skulle ju vara grymmes om han kunde sova hela natten, eller iaf 6-7 timmar i sträck som han gjorde där ett tag!

Jag har även satt upp 4st ljuslyktor med kulkedjor i taket ikväll, blev riktigt bra. Älskar allt som har men ljus och ljuslyktor att göra, både inne och ute.

Nu sitter jag och älsklingen i soffan och ser Wallander, egentligen skulle vi båda behöva gå och sova men filmen var ju rätt spännande så vi försöker hålla ut tills den är slut. Imorgon har jag mamma-bebis träff igen, ska bli himla kul!! =)

Nu börjar filmen igen!


Sleep tight.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0