Men suck

Fick tillslut igång en dator men då finns det inget uttag för minneskortet från kameran till den och jag har ingen aning om vart kamerasladden är. Så det blir inga bilder idag. Om jag hittar sladden eller om den andra datorn kurerar sig från viruset så kommer det bilder imorgon! Men nu tänker jag fasen inte lova nånting =)

Inte lätt när datorn kraschar och man har ett internet beroende.. haha. Nu använder jag en laptop där skärmen kommer från en dator och resten från en annan.. och egentligen passar dom inte ihop. Men det funkar ju ändå =)

Men nu ska jag försöka få lillmannen att sova.. vilket inte kommer att bli lätt. Han är riktigt gnällig, misstänker att han också mår lite dåligt eller att det håller på att komma nån tand. Funderar på att ge honom en panodil-supp och se om han mår bättre då. Men det är ju så jäkla svårt att veta vad det är som stör honom och man vill ju inte ge honom panodil i onödan!

Han har iaf slummrat så jag hann klippa naglarna på honom.


Sleep tight!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0