Kvälls rutiner..

Jaha.. kväll nr 2 med dom nya rutinerna då. Lillmannen har blivit nattad för en liten stund sen och somnade på en gång utan gnäll och gorm!! Dock tvivlar jag ju på att det håller i sig så länge utan han sover väl ca 30min och sen börjar han gorma. Var ju så igår ochh an brukar ju ha en tendens att göra så sen tidigare också. Men ingen skulle vara lyckligare än jag om han sover tills det är matdags igen och sen bara äter och somnar om igen. Men så höga förhoppningar ska man väl inte ha =)

Han fick en hel portion gröt ikväll också.. och det slök han utan problem! Tidigare har han ju bara fått en smak portion på 2msk vatten och 1 ½ msk gröt pulver. Men nu gjorde jag på 1dl vatten och 3/4 dl gröt pulver. Han älskar gröten, han är så sjukt söt när han äter den också, är ju inte jätte lätt att äta gröt när man just har börjat med det =) Lill älsklingen.

Men nu ska vi slöa i soffan innan det blir hopp i sängen. Och så håller nu alla tummar och tår att han sover hela natten! =)

Sleep tight!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0