Kalasat sig lite..

Idag har min familj och min morbror och hans familj och min mormor varit här och fikat, himla trevligt! =) Fick så fina saker, bla ett par örhängen från rock by sweden av min familj.. såå snygga! =) Tack!

Och jag fick ha min sambo hemma också, det var för kallt för att dom skulle våga sig iväg -32 grader är ju lite väl kyligt att ge sig ut i!

Nu sitter jag och bebis i soffan och myser.. han är så kramis, har ju knappt hunnit hålla i honom idag och han har gått från famn till famn så han har nog saknat sin mamma lite =)
Så nu ska vi mysa en massa innan det är dags att hämta hans pappa som är på middag. Och India ligger brevid oss här i soffan och myser/sover.. hon tycker att det är så jobbigt när det är folk och hälsar på, men det går ju bättre och bättre med tiden.
Att ha mycket folk hemma första året jag hade henne gick inte, det blev för jobbigt för henne. Så hon har gjort enorma framsteg min älskade voffsa!

Nu blir det mysa, mat och så lite snarra! =)

Ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: Marre

HEJ GUMSAN!!!!!!!!!!!!! GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Hoppas du hade en underbar underbar underbar dag! Kram

2011-01-16 @ 00:57:23
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0