Huu..

Hujja va trött jag är! Sonen har varit ganska tjorvig i natt, somnade i bra tid men sen har han sprattlat och gnytt massor i sömnen och vid 2 tiden i natt så vaknade han och var vaken en bra stund och nu har han vaknat igen och verkar tycka att det är läge att vara vaken.. men jag hoppas att han snart somnar om!
Men han är då glad iaf =)

Vaknade i natt av att han höll på sparka mig ur sängen också..himmel vad han sprattlade! Tror att det snart börjar vara läge att få honom att sova i sin egen säng, men det är ju såå mysigt och bekvämt att han honom i våran säng =) Så vi får se..

Nä.. håll nu tummarna för att han somnar om snart så jag får sova nån timme till.

Kommentarer
Postat av: Miii

vad jobbigt när han tjorvar, joo du får sova på dan om lillemannen sover då också! :) hoppas på bättre sömn inatt, kram.

2011-01-18 @ 14:18:02
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0