Höga berg och djupa dalar..

Har pendlat ganska mycket i humör och känslor senaste tiden. Kan vara jätte glad och positiv ett tag för att sen falla ner och bara må skit och känna mig helt ensam med allt. Antar att det beror på sömnbrist och stress men det är så sjukt jobbigt. Ibland vill jag bara ge upp allt och flytta lång, långt bort.
Känns som att jag är oftare nere än glad nu och det känns inte alls bra!

Nåt som alltid gör mig glad iaf är scrap kvällarna på onsdagar! Det är verkligen guld värt! Så skönt att få åka bort och bara koncentrera sig på layouten och försvinna in i den tanke världen.

Älskar ju såklart min son mer än allt annat men ibland blir det bara så tungt att få ihop livet, och leva upp till kraven att vara en bra mamma, hålla huset städat och fint, orka umgås och vara rolig, och försöka se någorlund fräsch ut, fixa mat varje dag.
Det blir bara för mycket ibland.



Kommentarer
Postat av: Miii

förstår dig precis! har en sån känsla just nu, kanske bara är idag men usch o fy, ingen bra dag för mig idag, så jag förstår precis din känsla! vi måste ses nån dag o surra gumman! kram.

2011-01-27 @ 20:55:03
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: magda

Huvva. får en klump i magen att läsa. Så ska du inte känna Mia. Du är en perfekt mamma och man orkar inte alltid vara "perfekt" utåt. Behöver du avlastning så är de bara att ringa om jag så måste ta ledigt så ställer jag upp. pok <3

2011-01-27 @ 22:51:23
URL: http://www.nattstad.se/magdalenal
Postat av: Cissi

Förstår precis din känsla...men du får inte tänka så.. Jag tycker du är jätte-duktig och det är jätte-svårt att hålla uppe energin när man knappt får sova nå...



Du får tänka att det inte gör något att se förjävlig ut ibland, att ha ett skitit hem, vara ensam och köpa färdig mat!



Det är verkligen jätte-bra att du far iväg själv och gör någonting bara FÖR DIN SKULL! Man får ny energi! Gör det oftare!!



Ha en trevlig helg, kraaaaaam!!

2011-01-28 @ 06:37:50
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är jobbigt att ha barn och speciellt när man inte får sova. Sömnbristen kan ju göra vem som helst deppig.



Du måste ta dig tid för dig själv! Ni måste börja dela på nätterna!



Kraam!

2011-01-28 @ 10:36:13
Postat av: Tess

Usch, nu börjar jag gråta! Så ska du inte känna! Alltså jag menar, jag förstår, men det är inte rätt att du ska känna så!

2011-01-28 @ 14:38:14
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: emma

Men gumman :( Säger som alla andra, du är en GRYM mamma! Å lite skit i hörnen har ingen dött av!;) Ta hellre en stund för dig själv, kanske en promenad, istället för att dammsuga! D kommer både du och därmed hela din familj må bättre av :) Och som magda skrev, bara säga till om du behöver hjälp/avlastning, jag gör mer än gärna en utryckning! :) pok!

2011-01-31 @ 12:01:05

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0