God morgon!

Är fortfarande förkyld och snorig trots att jag bestämde mig för att vara frisk idag ;) Natten har då varit hyfsad, lillmannen knorrade ganska mycket i början av natten men sen blev det bättre.
Men jag har legat vaken lite grann och funderat på layouter till scrappingen.. haha. Har massa ideér som jag ska testa när jag får tid. Sen har jag snörvlat och nyst halva natten också.. lite jobbigt att nysa "tyst" för att inte väcka lillmannen =)

Idag ska vi på stan med mamma en sväng och titta på presenter till älsklingen som fyller 30år på söndag! Gammel gubben ;)
Han har beställt schwartswaldtårta så det har jag lovat att jag ska baka till honom iaf. Sen funderar jag på att göra cupcakes och nå mer också.

Men nu ska vi göra oss klar för stan! 

(bilder från scrappingen kommer när vi kommer hem igen)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0