Ett helt år äldre

Happ.. så blir man ett helt år äldre idag.. tappar snart räkningen på alla år =)
Har iaf haft en bra helg och imorse vaknade lillmannen vid 05.30 och så låg vi och busade en timme drygt och sen somnade vi om till kl 11.. sköönt =) Så den här dagen har börjat helt ok alltså.

Ska ta och fara ner på stan en sväng hade jag tänkt, är som sugen på att strosa runt lite Och lillmannen mår så gott i vagnen när vi åker buss och går på stan =)

Och så vill jag köpa massa scrapping grejer.. har ju presentkort där som jag fick igår av mina fina vänner =) Och så fick jag av min lillebror okcså så nu jäklar ska här shoppas =)

Hoppas ni har en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste ju skriva här också:



GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTIS!!! =)



2011-01-17 @ 17:55:54
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0