Choklad cupcakes

.. Är vad som är i ugnen just nu! Provar ett nytt recept och det verkar mycket lovande =)

Annars idag har vi hunnit med en promenad och så har jag bakat mini semlor och nu choklad cupcakes. Hade tänkt hinna göra kolaspäckade chokladmuffins också men det tog slut muffinsformar och jag ids inte åka in till stan och köpa det ikväll.. så det får jag baka imorgon istället.

Lillmannen verkar vara lite hängig, han har sovit himla mycket idag och är lite små gnällig. Hoppas det går över tills imorgon! Han har redan gått och lagt sig för natten.. annars brukar han ju vara vaken nån timme till.

Nu ska jag slappa i soffan ett tag innan det blir dags att krypa i säng.



Choklad smeten som väntar på att bli choklad cupcakes!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0