Ännu en iskall dag!

-25,4 grader.. hujja. Jag längtar verkligen till sommaren! Vilken underbar sommar det kommer bli =) Vi ska planera in en husvagns tripp och så kommer det bli massa bad och bus med lillmannen! Wuuunderfuuul =)

Natten har varit jobbig.. igen! Vet inte vad det är med lilla plutten men han sover så himla oroligt.. ser ut som han drömmer väldigt mycket. Hoppas han kommer i en bättre sömnperiod snart igen.. I need it! =)

Idag blir det städa ut julen på riktigt och så måste jag åka och handla lite mat.. det ekar i kylen! Älsklingen är jätte förkyld så han är hemma från jobbet. Hoppas verkligen att lillmannen klarar sig från att bli sjuk!!
India är super mysig idag.. och så har hon fått dille på att slicka mig på kinden! Såfort hon får chansen så sätter hon sig brevid mig och attackerar min kind.. och hon ger sig inte förens jag säger åt henne. Tokfia! =)


Nä.. sätt fart.

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0