Var visst lite otydlig!

Ojoj.. så fel det kan bli när jag skriver ibland =) I förra inlägget syftade jag på melodifestivalen!! Brukar ju inte vara så intresserad av den men såg det iaf igår och det var ju tragiskt va dåligt det var. Riktigt pinsamt, var tex babsan ett seriöst bidrag? Tänkte dom alltså att "hon" hade nån chans att vinna i tyskland? Nä lägg ner skiten säger jag bara =) Har ju ändå bara blivit fiasko av alltihopa senaste åren.

Så dåhar vi rett ut det =)

Nu ska jag ta och äta medans lillmannen sover sin förmiddags vila, sen blir det hopp i duschen!

Förutom babysim i eftermiddag vet jag inte vad vi ska hitta på, borde iof ta och städa lite så det blir väl det!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ok:D Bra, bra;)

2011-02-13 @ 22:35:07
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0