Sovmorgon

I natt har vi haft en tjorvig liten kille, vet inte riktigt vad det har varit med honom. Han har börjat gråta i sömnen flera gånger och varit knorrig och orolig, har iaf varit ganska lätt att trösta honom som tur är. Men jag bestämde att han fick sova i våran säng i natt istället när han var så orolig. Det är mycket skönare att ha honom nära då.
Men vi fick iaf sova länge på morgonen, vi steg inte upp förens efter halv tolv =)
Hoppas han sover bättre och i sin egen säng nu i natt istället!

Jag var som sugen på att gå ut på promenad idag men jag upptäckte just att vagnen är i bilen!! Typsikt! Men jag kanske lägger honom i pulkan och går ändå, vi får se.. det kändes ju ändå ganska så kallt ute. Så vi får väl se =)

Ska iaf försöka dammsuga här hemma idag!
Får passa på snart för jag tror att lillmannen somnar snart.

Och så måste jag fixa lite bilder som jag kan scrappa med på onsdag! =)

Men nu ska jag rasta snabeldraken!


Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt att ni fick sova på morgonen iaf! :)

2011-02-21 @ 14:45:15
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0