Onsdag

Natten till idag har inte varit alltför dålig trots allt, han har inte skrikit nästan nånting men det har varit mycket knorr och bök men han har somnat om ganska fort varje gång så det är bra! Han verkar må lite bättre idag också, fast jag tror att han har lite ont i ett öra ändå. Lill plutten min. Han sover iaf nu så det är bra.. sova och äta så han blir pigg och glad igen.

Vi var bjudna på lunch idag hos Magda tillsammans med några fler ica brudar och ica bebisar.. synd att vi inte kunde åka på det! Men vi får ta det en annan gång. På fredag om han är frisk så ska vi träffa mamma gruppen på opalen och ta en fika och gå en runda på stan så då får vi iaf lite social kontakt =)
Och jag ska ju på scrap kursen ikväll så då får iaf jag komma ut lite.. tyvärr är det sista kurs tillfället!! Uhuuu.. fasen va jag kommer sakna det!! Men jag kommer ju vara där rätt ofta ändå skulle jag tro, sen är det ju scrap träffar en gång i månaden så det kommer jag ju fara på. Men det känns ändå tråkigt.

Nu ska jag kramas i soffan med India =)

Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa var synd att ni inte kunde komma! men vi får ses en annan dag då Emil är bättre! sköt om er o krya på er :) kul att du gilla bloggen, gör jag med:) hihi. kram

2011-02-23 @ 16:12:30
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: theokleia

Skönt att han är lite bättre. Jobbigt när de små blir så där jättesjuka. Då ska jag låta henne sova med snutten över ansiktet om hon vill det :)

2011-02-23 @ 21:27:04
URL: http://theokleia.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0