Ohhh.

Ojoj.. har suttit och kikat runt på panduros hemsida.. finns myycket saker där som ska beställas hem. Tyvärr inte allt på en gång för då blir jag skuldsatt för livet typ ;)
Men nu i första svängen blir det scrapbooking grejer och ev lite annat också. Men sen finns det ju så mycket roligt som att göra egna tvålar och karameller tex. Det måste jag absolut prova på! Himla kul att ge bort och ha framme hemma och "skryta" med att man gjort själv.. hihi. Jag älskar ju sånt där pyssligt så jag sörjer verkligen att vi inte har nån panduro här uppe i kalla norr! Fast å andra sidan kanske det är tur ;)

Idag har vi inte gjort ett skit.. det enda vettiga jag har gjort är att tvätta..är inne på 3:e tvätten nu. Har ett stoooort berg med tvätt.

Men nu ska jag börja med mat!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Jag ska till sthlm nästa helg. Om du vill kan jag köpa grejer åt dig. Billigare att posta härifrån sen.

2011-02-10 @ 17:36:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0