Natti natti

Nu ska jag ta och göra kväll.. fast jag är egentligen inte nog trött för att sova men det borde nog gå att somna om inte alltför länge ändå =)
Imorgon ska ju jag och lillmannen ta bussen in till stan och ta en fika med mamma-bebis gruppen, ska bli himla kul! Han verkar förresten må bra nu, min lilla prins! Han har då varit så glad och nöjd idag så det känns jätte bra!

Har lagt han att sova i sin säng i natt så får se hur det går med det nu när han har sovit med oss flera nätter. Men blir det för bökigt så lyfter jag bara över honom till oss.. jag har ingen panik med att han ska sova i egen säng, det kommer när det kommer.
Han verkar dock sova ganska oroligt just nu.. har fått springa in flera gånger sen han la sig för att han har gråtit i sömnen. Verkar som han drömmer nånting läskigt. Men som sagt, jag tycker inte att det gör något om han sover med oss mestadels, är så mysigt att ha honom nära =)

Men nu ska jag göra flaskorna och borsta tänderna.. sen är det straight to bed!!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Precis, dom är bara små en gång, bara njuta av dom i sängen..passa på!



Neo sov ju i flera månader i eget rum och egen säng, men det vände och nu är han i våran säng igen! Jag njuter!!



Trevlig helg! Kraaaaaam!

2011-02-25 @ 07:16:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: anna

hoppas du sov gott ! :)

2011-02-25 @ 11:05:31
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0