Men suuuck!

Hade skrivit ett ganska långt inlägg och när jag ska publicera det så gormar sidan och så försvinner allt!! Sjukt störande!! Morr.

Idag har iaf jag och mamma och lillmannen haft en mys lördag på stan. Blev inte direkt nån shopping, men plutten fick sig en tuggring iaf =) Det är en sån som har en del fylld med vatten och så om man vill kan man lägga den i kylen och så kyler den sen ett ömmande tandkött! Himla bra. Tror att han gillar att tugga på den också. Jag hoppas att det duger som ersättning istället för mina knogar, för det börjar göra så ont när han biter på dom! Än så länge har han ju ingen tand iaf.. =)

Vi satte oss och tog en fika på opalen också.. var massor med folk och lillmannen underhöll typ allihopa med sitt fejk skratt, lilla sötnosen =) Men sen blev han less och gormig istället men då var vi ändå på väg som tur var. Då gick vi in på coop och handlade lite katrinplommon puré och sen for vi hem men lillmannen blev då nöjd så fort vi rörde på oss igen.

Nu har iaf lillmannen fått sin middags gröt och lekt lite med sin sjungande hund och nu ligger han och ska vila lite.
Jag ska passa på att göra absolut ingenting i soffan =)

Ikväll blir det mest troligt bara lugnt, jag är så sjukt trött på kvällarna så jag däckar helst bara i soffan. Nu när vi håller på att pränta in lite rutiner för lillmannen så är det ju lite extra jobb också.

Nå.. nu ska jag tassa in till plutten och se om man har somnat och sen blir det att lägga sig raklång i soffan =)


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0