Laddar om

Nu har vi haft 3 jobbiga kvällar och nätter i rad.. lillmannen somnar efter lite gnäll men sen sover han bara ca 1 timme och sen vaknar han och gallskriker! Då duger ingeting för att trösta honom heller, inte ens flaskan som alltid brukar duga annars. Vet inte alls vad det är med honom, han har inte ont eller så, han är inte för kall eller varm, inte blöt i blöjan.. funderar om det är att han drömmer nånting läskigt eller så för han ser lite skrämd ut. Efter ca 5-10 minuter så lugnar han sig och efter ytterligre ett tag så somnar han om men då går det bara runt 10min så gnäller han och vrider på sig i sömnen och så går jag dit och stryker honom på huvudet och pratar med honom så då slutar han och fortsätter sova, och så går det bara typ 10 min så är det samma sak igen och så håller det på sådär i flera timmar innan han sover ordentligt.
Grymt jobbigt! Och så tycker jag ju så synd om min lilla plutt!

Så nu är jag lagomt seg och på dåligt humör. Men i eftermiddag är det babysim och efter det så ska vi till mamma och pappa och äta fondue!! =) Var hur länge sen som helst sen jag åt fondue.. det är ju så himla gott! Och babysim är ju himla roligt också så nu ska jag försöka ladda om så jag orkar med det här. Det är ju tur att plutten har varit så glad och go på dagarna nu iaf.

Men nu ska jag hoppa i duschen och sen packa ihop våra grejer.

Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Miii

huvva va jobbigt :/ hoppas verkligen de går över snart han tjorveri :/ inge kul för nån av er! kram kram

2011-02-27 @ 16:40:24
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0