Krasslig plutt

Märkte att lillmannen var snorig för ett tag sen och så tog jag tempen på honom och han har lite feber också, min stackars lilla plutt. Han har ju varit rätt gnällig idag och natten till idag också, han har nog åkt på nån förkylning. Hoppas nu att det är en lindrig förkylning och att den försvinner snabbt!!

Var ju tänkt att vi skulle åka på födelsedags fika ikväll men jag vet inte hur jag ska göra med det nu. Plutten sover nu så jag får se hur han mår när han vaknar. Verkar han pigg och så, så kanske han får följa annars får han vara hemma med sin pappa men verkar han vara sämre så stannar jag självklart hemma. Har inte gett honom alvedon eller nånting men har det inte blivit bättre tills han ska gå och sova så ska han få det, så han sover bättre och blir frisk fortare.



Kommentarer
Postat av: Miii

jaha men vad heter den skäraren då? så den är bättre? ska du köpa en sån? :) bra om hon är billigast på dem iaf!



Jo inge kul för Loke, jag hoppas Emil också blir helt bra snart :) kram kram.

2011-02-22 @ 09:15:33
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0