Ispinne..

Hujja va jag har frusit i natt!! Ungefär halva natten har jag legat som ett plåster mot älsklingen för att sno lite värme av honom =) Sen vaknade lillmannen och var himla ledsen och inte ens flaskan hjälpte så då fick han komma över till oss och då blev han lugn och somnade om efter en stund. Tur att jag hade hunnit få upp värmen då.. haha.

Nu ligger lillmannen brevid mig här i sängen och surrar  på.. sötnosen. Men jag hoppas att vi kan få somna om ett tag till om en stund, känner inte alls för att stiga upp nu =) Var upp och värmde en flaska till honom och såg då att det stod -30,5 grader på termometern.. fiii fan när ska det ge sig??! Så helst av allt skulle jag vilja ligga kvar under täcket hela dagen.

Har fått reda på att jag har några läsare utanför Sveriges gränser också, himla kul! =) Ni är så välkomna!


Nä.. nu ska jag försöka övertala lillmannen om att vi ska sova ett tag till!

 (När vi har stigit upp så kommer bilderna på layouterna jag gjorde igår)

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0