Early morning..

Hujja.. strax efter kl 7 ville lillmannen göra morgon! Det är tidigt för oss. Men jag ska absolut inte klaga för i natt sov han från strax innan kl 21 till kl 04.30... non stop!!

Helt galet skönt =) Tyvärr så är ju jag så dum att jag inte gick och la mig tidigt också, jag och älsklingen såg wallander och kom i säng vid 23.30 tiden men jag fick ju sova ganska länge ändå =)

 

Tänkte faktiskt försöka sova en stund snart när plutten sover lunch! Känner mig lite små risig och har ont i magen så jag hoppas det försvinner av en powernap.

 

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Miii

visst kan de va svårt ibland och lägga sig precis när han vill sova, man vill hinna med så mycket annat, se film, städa dona pyssla m.m. Men hoppas ni får sova lunch idag :) just de, hur är det med din mobil nu? funkar den? :) kram

2011-02-07 @ 11:26:41
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0