Alla hjärtans dag!

Är det ju idag, så jag vill önska alla mina söta läsare en glad och lycklig alla hjärtans dag! Himla synd bara att den inföll på en sketen måndag i år. Måndagar är den värsta dagen på hela veckan i våran familj, älsklingen har super mycket att göra på jobbet och är jätte trött när han kommer hem så vi hinner knappt ses alls innan han stupar i säng. Men då är tisdagar och onsdagar mycket bättre =)

Är sugen på att baka idag men vi har nog inte alla ingredienser hemma och jag tänker då absolut inte gå ut idag om jag inte måste =)

Lillmannen har sovit i sin egen säng senaste 2 nätterna nu.. tror faktiskt att både han och jag sover bättre när han gör det. Fast jag ska erkänna att jag tycker det känns lite sorgligt.. är ju så otroligt mysigt att sova tillsammans! Men det viktigaste är ju att vi får sova så bra som möjligt, och det betyder ju inte att han kan sova i våran säng ibland ändå =)
Natten till igår sova han i sin säng till ca 05.30 tiden men självklart ville han ju ha mat några gånger under natten. I natt har han sovit i sin säng hela natten tills kl 08.00 då han gjorde morgon och då lyfte jag över honom till mig så vi kunde kramas lite. Han har ju givetvis ätit under natten i natt också men inte lika mycket som natten innan så det får ju hemskt gärna fortsätta att gå framåt såhär!

Nu ska jag återgå till tvätten.





Krama varandra lite extra mycket idag!



Kommentarer
Postat av: magda

Det är bara att komma o låna bastun :)

2011-02-14 @ 14:06:16
URL: http://www.nattstad.se/magdalenal

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0