4:e februari

God morgon allihopa!

Jag hade rätt om min hängighet igår kväll.. var nog ryggen som spökade! Tog panodil och nu när jag vaknade så är det borta! =) Lite öm i ryggen bara.. men så blir det ju när man går och bär på en bebis hela dagarna =)

Idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt.. skulle egentligen behöva åka ner på stan och bla köpa en kylande tuggleksak till lillmannen. Men jag får se om jag orkar.

Hade förresten en vansinnigt mysig kramstund med lillmannen igår kväll! Det kommer jag leva länge på =)
Han tycker ju inte om att ligga på mage och kramas i soffan längre, men igår kväll gjorde han det ändå. Jag låg på rygg i soffan och så la jag ner honom på mig och då la han bara ner sitt lila huvud mot min bröstkorg och låg och pillade med sina små fingrar på min tröja. Vi låg ganska länge så och det var såååå mysigt! Låg och snosade på hans fjuniga huvud och drog in bebis lukten.
Förut låg vi ofta så men sen blev han ju "för stor" för det och ville hellre se sig omkring och inte bara ligga och kramas.

Måste dom små liven bli stora så fort??!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0