Tisdag

 

 

Huj huj.. skulle gärna sova nån timme till men det ville inte lillmannen =)

Han var vaken mellan 5-7 imorse så jag känner mig lite små död nu.

Och så ville han kliva upp strax innan 08.30.

 

Men det är ju fint väder iaf så jag kanske piggnar till på en stund.

Då blir det iaf en promenad sen får jag se vad vi hittar på, kanske blir en sväng in till stan.

Är sugen på att scrappa lite också men då skulle jag behöva köpa lite grejer först, hade tänkt göra en "födelse tavla" eller vad man ska kalla det, till lillmannen.
Där det står hans födelsevikt och längd och hans namn, födelsedag och tid.
men jag har inget bra papper till det så det måste inhandlas först!


Men nu är det mat som gäller.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0