Sortera.


Huj huj.. har suttit och sorterat bilder.
Grymt jobbigt när man som jag inte gör det speciellt ofta och när man väl får fingrarna ur och gör det så får man sitta i timmar och sortera 1000-tals bilder istället.
Nåja.. är nästan klar nu så!
Men jag orka inte göra klart ikväll för nu tänker jag ta och krypa ner i en renbäddad säng.. sweet!

Lillmannen var förresten så duktig och somnade själv ikväll.
Han satt i älsklingens famn och åt kvälls vällingen och somnade nästan så då la vi honom i hans säng, tyvärr vaknade han till då och vart arg så han låg och skrek och gormade på ett tag men sen somnade han helt själv!
Och utan flaskan i munnen!!
Det händer extremt sällan.. han vill alltid somna med den annars.

Låg brevid honom och strök på honom och erbjöd flaskan men han ville inte ha den.

Kanske vi får bra nätter snart nu?! Det tycker jag verkligen att vi förtjänar ;)

 

Imorgon är jag sugen på att åka till Luleå och kika runt lite men vi får se hur det blir med det.

 

Nu blir det iaf sängen.

 

Sweet dreams!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0