Påsk pyssel.


Var på en liten promenad tidigare ikväll och letade upp lite påskris, tog India och lillmannen med mig och strosade iväg, och jag hittade ett grymt bra ställe med videkissar... synd bara att det var någons häck!
Typiskt.
Så det blev att leta vidare och jag hittade faktiskt några kvistar tillslut.
Lillmannen tyckte det var skitkul att jag la en massa ris på vagnen som han kunde dra i, India funderade nog mer vad fasen jag höll på med =)

Så nu har jag blåst ur några ägg och målat lite på dom och så måste jag köpa några fjädrar och nån lite kyckling.. haha.
Även fast vi inte brukar fira påsk direkt så tycker jag att det är lite fint att ha ett påskris med lite pynt i.
Det ger som lite vår känsla.. hihi.


Och så har jag haft en tok mysig kväll!
Lillmannen brukar äta sin kvällsvälling i min famn i soffan och ikväll så somnade han och det var såå mysigt!
Är ju inte alls ofta han somnar i famnen längre så när det väl händer så gäller det att ta vara på det =)
Så han fick ligga hos mig ett tag innan jag bar in honom och la honom i hans säng.
Mammas lilla hjärta!

Nu ska jag bara slöa i soffan en liten stund innan jag kryper i säng.
Älsklingen och hans bror är ute i stora huset och jobbar på.. duktiga är dom!


God natt


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0