Organisera mera!

Var visst några stycken som ville se hur jag organiserar mina stämplar till scrapbookingen =)

Har tom hunnit med att göra det.. man hinner med så mycket när man stiger upp i tid!
Dock glömde jag bort att fota medans jag höll på så ni får bara se det färdiga resultatet.. jepp, jag är fasen senil! Haha.

För att stämpla behöver man förutom stämpelmotivet även ett akrylblock att sätta stämpelmotivet på, stämpelfärg och såklart stämpelrengöring.

Såhär har jag iaf gjort för att få ordning på mina stämplar:





Enkelt att göra och enkelt att hitta det stämpelmotiv man vill använda sen!

Nu återstår det bara att få ordning på resten av alla mina scrapbooking grejer, men det blir en annan dags projekt! =) Längtar så mycket tills vi får stora huset klart så jag får en egen scrapping hörna, så alla saker har en egen plats så man slipper leta allting varje gång man ska ha det. Man vill ju som ha överblick på allt man har.



Kommentarer
Postat av: Miii

ja men det där var ju jättesmart :) perfekt!! jaaa, guu ja vill också ordna en scraphörna! vet bara inte vart :) kram

2011-04-05 @ 11:48:21
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0