Ordning och reda!

Nu har jag fixat plastfickor till mina dies också.

Har använt vanliga plastfickor som jag har sytt fack i.
Vill ha alla mina stämplar och dies i samma mapp så man slipper hålla reda på flera.
Och skulle jag råka samla på mig för många så det inte ryms i en mapp så får jag sortera dom då =)
Men det ryms mycket i en mapp så jag kanske klarar mig.. hihi.

Såhär blev det iaf.


Nu hålls dom på plats!

På bilden är det bara ett alfabets dies jag har satt dit men det finns ju dies i många olika storlekar så det blir till att sy i många fler plastfickor =)

Det finns ju såklart färdiga fickor att köpa men det är ju mycket dyrare, sen tycker jag det här funkar minst lika bra!

Jag tycker faktiskt att det är kul att sitta och organisera  och sortera mitt pyssel också =)
Eller rättare sagt.. jag tycker att det är kul att planera och organisera det mesta!
Haha.. älsklingen tycker att jag är det planerings freak.





Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0